- Hem /
- Kundtjänst /
- Klagomål och synpunkter
Klagomål och synpunkter
Bax Music arbetar kontinuerligt med förbättringar på webbsidan, sortimentet och vår service. Vi vill gärna veta om du har åsikter som kan göra oss bättre!
Jag har ett förslag!
Kontakta gärna vår helpdesk och tala om vad du har för idéer, klagomål eller synpunkter.
Jag har ett klagomål!
Vi kan inte göra en negativ erfarenhet ogjord, men vi kan förhoppningsvis ge den en positiv vändning och lära oss av våra misstag.
1. Kundtjänstsidor
Vi ber dig först att rådfråga våra kundtjänstsidor. Där kan du hitta logiska svar på vissa oförväntade händelser.
2. Helpdesk
Du har läst på våra kundtjänstsidor utan att hitta ett tillfredsställande svar. Då kan du kontakta vår helpdesk. Inom sju dagar kan vi ge dig ett svar på ditt klagomål. Förhoppningsvis kan vi hitta en lösning tillsammans för att förhindra att samma situation uppstår igen.
3. Tvisthantering
Om du inte är nöjd med våra svar från våra kundtjänstsidor eller helpdesk, kan du rådgöra med konsumentverket.
Du kan också anmäla ditt klagomål till Europeiska ODR plattformen.
Kundtjänstsidor
Helpdesk
Konsumentverket
Europeiska ODR plattformen